الأحد، 11 أغسطس 2013

بنوتى الحلوه :)



بنوتى البيضه الموزه اللى طالعه لأمها
وحشتينى أأأأأأأأأبت
انتى عارفه انا اتمنيتك من امتى ؟ واستنيتك اد ايه ؟
انتى عارفه انا بحلم بحضنك وضمة ايديكى دى بقالى اد ايه ؟
المهم حمد الله على سلامتك يا ست البنات
نورتى قلب مامتك
بصى بئا انا عاوزه اقولك على شوية حاجات كده ع الماشى تحطيهم حلقه ف ودنك
وعارفه كمان الكلام اللى هقولهولك ده جدك الله يرحمه قالهولى من سنين كتيره اوى
وعاهدته عليه زى ما انتى هتعهدينى دلوئتى ان شاء الله
انا صاحبتك يا بت مش امك اتكلمى معايا ف اى حاجه وف اى وقت
هتلاقينى جنبك اوى وهحس بيكى عشان انا كنت بنوته زيك كده ف يوم من الايام
انا عاوزه منك الصراحه , حتى لو عملتى حاجه غلط ما يهمكيش ما كلنا بنغلط المهم انك تكونى جدعه وتعرفى تتصرفى
انا واثقه فيكى وف تربيتى
وعارفه انتى هتعملى ايه من ورايا
مش عاوزاكى تسلمى قلبك الابيض غير للى يستاهله
انا عارفه انك هتقابلى ف حياتك ولاد وشباب عاوزين يستغلوكى
بس انا عارفه بت اسمه جدعه وب 100 راجل
ومش هتخلى عيل خبؤ ييجى ويقسم عليها , صح يا قلب امك ؟
اتعلمى , افهمى الدنيا كويس اوى , شيلى مسئولية نفسك , اخرجى , صاحبى ناس كتير , اطلعى رحلات , حبى

وهتلاقينى جنبك وحواليكى لو احتجتى اى حاجه
ربنا يطمن قلبى عليكى واشوف ولادك وانا على وش الدنيا
اه واشوفك دكتوره حلوه كده عشان كلام ف سرك امك كان نفسها اوى تبئا دكتوره بس محصلش نصيب بئا
ع العموم الدكاتره خسروا وربنا

يلا مستنياكى بئا ما تتأخريش

هناك 11 تعليقًا: