الثلاثاء، 5 مارس 2013

ايوه انا :)

ايوه انا البنت اللى
مش بتبيع غير لما يفيض بيها 
اللى بتحب تجرى وتلعب وتتنطط ولا كأنها عندى 10 سنين
اللى لما تضحك بيكون من قلبها ولما تعيط بيكون من قلبها برضه
اللى بوش واحد وعمرها ما كانت ولا هتكون بوشين 
اللى ممكن تيجى على نفسها علشان تسعد حد بتحبه
اللى ممكن تزعق وتهد الدنيا وتنزل على مفييش :(
اللى ممكن تطلعها من بقها علشان حد جعان
اللى بتغل ساعات لما تشوف غلط ادامها وماتعرفش تتصرف
اللى بتقبح وهى مع صاحباتها الانتيم ^_*
اللى لو حد فكر يعاكسها بس :) بتسمعه م المنقى يا خيار
اللى لما بتحب بتحط اللى بتحبهم فوق راسها ولما تكره بتكره بذمه وضمير ولا كانها عرفتهم اساسا ^_*
اللى بتعيط لوحدها علشان مش بتحب حد يشوف دموعها
اللى بتاكل ايس كريم ع البحر ف عز الشتا
اللى بتضحك اوووووى وهى موجوعه
اللى محدش يعرف يلفها بكلمتين و ما يتضحكش عليها
اللى بتعرف تاخد حقها بطريقتها الخاصه
ايوه انا البنت اللى اخر كل يوم تدخل سريرها تموت م العياط ولما حد يحس بيها تقول
إيه ده ؟ دموع ؟ انا شكلى كنت بحلم :(

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق