الثلاثاء، 5 يوليو 2011

إبرة فى كوم قش



مبدئيا كدة ومن غير مقدمات ولا لف ولا دوران ولا كلام كتير,
اللى بيدور على الحب فى زماننا دة يبقى زى اللى بيدور على إبرة فى كوم قش,
..أه والله بجد مستغربين ليه ؟؟؟ وأنا شخصيا مش عارفة احدد سبب دة لأية؟؟
يمكن مشاغل الحياة ومسئولياتها. وبالتالى مابقاش فى وقت علشان الناس تحب والله جايز,؟
يمكن كمان علشان الحال اللى مش ولابد اللى كلنا بقينا فيه فمعندناش نفس اصلا اننا نحب,؟
وممكن بردة علشان الصحوبيات اللى بقت فى زمنا دة عمال على بطال ونسمع أن بيبو بيحب جى جى وبعد كام يوم نسمع أن بيبو فرقع جى جى وراح صاحب صاحبتها توتو بردة ممكن دة كمان,
 وف حالتى انا شخصيا واكيد حاله ناس كتيييييييير بيكون السبب قله الحظ  أه والنبى قله الحظ,
 يعنى فى ناس ربنا بيكرمهم ويلاقوا الفارس اللى كلنا بنسمع عنه ومعاة طبعا حصانة الأبيض أكيد.  وناس تانية بختهم قليل زى حلاتى مش بيلاقوا الحب الحقيقى,  وناس ياعينى تقعد تدور وتدورررررر وتعيش وتموت وهى بردة لسه  بتدور ومبتلاقيهوش,
بصراحة أنا مش عارفة العيب فى مين ولا فى ايه بالضبط ؟
هو العيب فينا ؟ ولا ف الزمن ؟ ولا ف ايه بالظبط ؟؟
على العموم أنا مؤمنة بشىْ مهم جدا وهو أنى ماينفعش أدور على الحب دة  لأنه بييجى على غفلة وعلى أهون سبب,                                              أيوة والله  فاكرين الفيلم إياة اللى الواد البطل كان ماشى سرحان قوم إية خبط فى كتف البنت البطلة اللى هى كمان كانت ماشية بردة سرحانة ومدهولة على عينها وبص لها فى عينها أوى وهما الاتنين حبوا بعض أووى وعاشوا فى تبات ونبات وخلفوا صبيان وبنات ,
أهوه أنا كمان برضوه مستنية الفارس بتاعى ,   أخبط بقى فية؟ يدوس على رجلى فى الشارع؟
وراك وراك أنا يا واد يا فارس أحلامى والزمن طويل ...
ومسيرها تروق وتحلا والسلام ختاااااااااااااام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق