الخميس، 9 مايو 2013

يا رب يا ربنا :)

يارب يا ربنا 
أنا مش عاوزه اتخطب لواد موز وامور وحليوه كدهون وطول وعرض فشر كريم ومهند , ويحبنى ويقدرنى ويحطنى جوه عنيه ويشيلنى من ع الارض شيل
علشان اغيظ صاحباتى البنات
 


ولا علشان اخرج وانا قافشه ف دراعه واتغندر بيه قدام البنات ف الشارع
ولا علشان تجيللى هدايا عمال على بطال
ولا علشان اكتب ع الفيس بوك got engagement
ولا علشان اغير صورة البروفايل واحط ايدينا بالدبل وكدهون
ولا علشان كل يوم والتانى انزل صورنا إشى بناكل , إشى بنجرى ,إشى ع الكورنيش ,وبوزات كتشيييييييييير جوه مخيلتى
ولا علشان كل شويه انزل بوست مليان قلوب وعصافير وكتاكيت
ولا علشان اقهر البت الغلاويه اياها اللى غاظتنى لما اتخطبت وانا كنت قاعده شبه سبت الطماطم
 
لا خالص ياربى انت عارف أنا اد ايه طيبه وحلوه واموره ومسمسمه واتحط ع الجرح يبرد ^_* وعمرى ما فكرت ف نفسى
انا بس عاوزه اتخطب علشان افرح مامتشى حبيبتشى بئا وأمرى لله

يارب زيدنى تواضع وفرح امى قريب بئا ومش مهم انا خالث ^_*

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق