الخميس، 9 مايو 2013

ايوه انا البنت


أيوه أنا البنت اللى تعرف طوب الارض
بس اخر الليل وهى داخله تنام بتعيط على مخدتها علشان خايفه من الوحده بعد ما فارقت اغلى الناس
ايوه انا البنت اللى ب 100 راجل
بس ف المواقف اللى بجد وبحق وحقيقى بتكش ف جلدها وبتترعش وما بتعرفش تتصرف
ايوه انا البنت اللى بيتقال عليها ان قلبها جامد
بس بينها وبين نفسها هتموت وتتحب , هتتموت وتعيط ف حضن راجل ,
ايوه انا البنت اللى بيفكروها تقيله ومابتشتكيش
بس هى مع روحها كده بتتمنى تقابل الراجل اللى ترمى حمولها عليه وهى مطمنه , وتترمى على كتفه وتنام وترتاح
ايوه انا البنت اللى بدافع عن المرأه وحقوقها المهضومه من الرجاله
بس بعد ما بتخلص كتابة اخر المقال بتقول بينها وبين ربها
يارب بئا ارزقنى الزوج الصالح اللى يعوضنى ويكون لى اب واخ وحبيب وزوج
ايوه انا البنت اللى من براها حاجه بس من جواها حاجه تانيه خالص
اغلب م الغلب وبتتشعبط ف الفرح زى العيال الصغيره
ايوه انا البنت دى
 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق