الأحد، 29 سبتمبر، 2013

التركى وسنينه :)



ممكن تفهمنى يعنى إيه زميلتك ف الشغل تجيب لك هديه ف عيد ميلادك ؟
اديكى قلتيها بلسانك زميلتى ، وف الشغل ، وف نفس ذات الجمله
لو سمحت انا مش بهرج دلوقت ولا ده وقت هزارك البايخ
سؤال ورد غطاه ، اتفضل جاوب
يا حبيبتى .....
بس ما تقولش يا حبيبتى
خلاص يا ستى .........
وما تقوليش يا ستى كمان
طب تعالى قربى هقولك حاجه وإنتى زعلانه كده وزى القمر
اتفضل ؟ خير
يا مراتى المستقبليه دى مجرد زميلتى ف الشغل ومش معنى انها جابت لى هديه انها بتحبنى او فى بينى وبينها حاجه
انا مش بشوف اصلا بنات غيرك يا حبيبتى
مراتى المستقبليه ، وحبيبتى ف نفس ذات الجمله ؟
انا بحبك وبغير عليك بقا ، ممكن ما تزعلش منى ؟
مش زعلان وما اقدرش ازعل منك أصلا
طبعا دى النسخه التركى او الهندى ما تفرحوش اوى كده وتتعشموا خير ، تعالوا بقا نبص ع النسخه العربى ام الأجنبى

تقدر تقولى عواطف اللى معاك ف الشغل جابت لك هديه ليه ف عيد ميلادك ؟
جررررررررى ايه أأأأأأأأابت أأأأأأأأشوق ، انتى بتغيرى عليا يا بت ؟
أأأأأأأأأأاغير ؟ لا طبعا ما بغيرش ، وبعدين هى دى خلقه يتغار عليها دى ؟ ما تتمشى كده لغاية الحمام وبص ف المرايه ، كان يوم اسود ووقعه مهببه
اومال انتى بتسألى ليه على عواطف ؟ لما انتى مش غيرانه ؟
لا يا حبيبى انا بسأل عشان زى ما هى جابت للبيه هديه ، يبقا البيه لازم يردهالها ، وخد بالك هى عيد ميلادها الشهر ده ، وانا عاوزه اروح انقط البت حميده عشان خلفت ، هاااااااااااا يا خفيف ؟ هتدينى انقط البت حميده ؟ ولا هترد الهديه لعواطف ؟

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق