الجمعة، 26 أغسطس 2011

مستكة ومرزوق




مستكة وخطيبها ماشيين مع بعض ف الشارع يوم جمعة بعد الصلاة وفى عز نقحة الشمس دار الأتى .......................

مستكة  : انا عطشانة اوى .........
مرزوق : من عيونى الجوز ومناخيرى اللوز.....
ولسة ماشيين ف نقحة الشمس
مستكة : على فكرة انا قلت لك من نص ساعة انا عطشانة وعاوزة اشرب.
مرزوق : مانا برضة قلت لك من نص ساعة من عيونى الجوز ومناخيرى اللوز.
مستكة : يا فرحتى – هو ممكن اعرف حضرتك مستنى ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرزوق : مستنى الاقى محل عصير قصب  .
مستكة : بس انا عاوزة اشرب ميا – مش عصير قصب؟؟؟؟؟؟
مرزوق : ومين قالك انى هشربك عصير قصب؟؟؟ انا هستأذنه فى كوباية ميا
مستكة : هتستأذنه فى كوباية ميا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟                                        
وعنها وراحة زقاة تحت عربية نص نقل وقالت يا ميله بختى            يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق